Stemmen in een andere gemeente

Wilt u op 6 juni 2024 zelf stemmen in een andere gemeente dan de gemeente Oldambt? Vraag dan een kiezerspas aan.

De aanvraag voor een kiezerspas doet u in persoon of via een schriftelijk/digitaal formulier. Het schriftelijke/digitale verzoek moeten we uiterlijk op maandag 3 juni 2024 hebben ontvangen.

Op dit moment kunt u nog geen digitale aanvraag indienen. Wilt u wel de aanvraagprocedure starten, neem dan contact op met bureau verkiezingen. De medewerkers zijn te bereiken via telefoonnummer (0597) 48 20 00 of verkiezingen@gemeente-oldambt.nl. Wij sturen u dan een aanvraagformulier toe.

De link voor het aanvragen van een kiezerspas volgt zo spoedig mogelijk.

In persoon kunt u de aanvraag voor een kiezerspas aan de gemeentelijke balies doen tot uiterlijk woensdag 5 juni 2024, 12.00 uur.

Met een kiezerspas kunt u gaan stemmen in een andere gemeente in Nederland. Adressen van de stemlokalen vindt u op de website van de gemeente of het openbaar lichaam (Bonaire, Sint Eustatius of Saba) waar u wilt stemmen.